برنامج رائع جدا (stake to line ) لتكثيف النقاط في المشروع ....
برنامج ممتاز تقدر من خلاله تكثف نقط في المشروع وكل ده من خلال نقطين وبس ومتنساش تتفرج علي الفيديوهات اللي فاتت وتبعنا في الفيديوهات اللي جاية ومتنساش تعمل لايك و تشترك في القناة وتفعل الجرس علشان يوصلك كل جديد ولو عندك اي استفسار سيبوا في التعليقات وان شاء الله هنرد عليك او من خلال الواتس وبردو هنرد عليك اكتر من طريقة لعمل setup لجهاز Leica ts-16 • ازاي اعمل setup للجهاز؟ -How to do setup o... شرح مبسط جدا لجهاز (Leic ts-16) كل اللي هتحتاجه في الجهاز موجود في الفيديو ده • شرح مبسط جدا لجهاز (Leic ts-16) كل اللي هت... اسهل طرق لايجاد سنتر خازوق اوعمود فى ثواني....!!!!!!!!! • اسهل طرق لايجاد سنتر خازوق اوعمود فى ثواني... أفضل واسرع ليسبات تخرج بيها Data • أفضل واسرع ليسبات تخرج بيها Data هل يمكن تعديل فايل text من خلال جهاز ال total station ام لا ؟؟؟؟؟؟؟ • أسهل طرق تعديل فايل text من خلال جهاز ال t...

أسهل طريقة للرفع الأوتوماتيكي (Volume Calculations)

كيفية استخدام برنامج (How to use the ( measure to line

شرح مبسط جدا لجهاز (Leic ts-16) كل اللي هتحتاجه في الجهاز موجود في الفيديو ده

اسرار الDXF واللي مكنتش تعرفه من داخل الجهاز ...!!!!!!!!.

Stake a line and segment of a line

استلام حديد الخازوق قبل صب First Stage | شرح عملي من الموقع خطوة بخطوة (6)

اسهل واسرع Resection ممكن تعمله بجهاز Leica ts-16 ….تحفه بجد!!!!!!

Leica TS10 - Setup

Avicii, Dua Lipa, Coldplay, Martin Garrix & Kygo, The Chainsmokers Style - Summer Vibes #21

(17) توقيع القواعد العادية بالتوتال وتحقيق منسوبها بالميزان

كل اللي هتحتاجه في الرفع المساحي واقوى برنامج رفع ممكن تشوفه ل( Leica ts-16)

شرح مبسط جدا لتحويل احداثيات عالميه الي احداثيات Local عن طريق civil 3D

من شرب واحد بس حولت التوتل استيشن ميزان -Convert Total Station to Level

Stake a point

Tschechien – Mexiko Highlights | Gruppe A, FIFA WM 2026 | sportstudio

لو لسه مهتم بالتطوير الفيديو ده تكملة للي فات ...lazy surveyor-2

Leica ts 10 total station Stakeout method|| Layout by Leica ts 10 total station|| part 2

Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #8 #adamrose #smartworkers

ازاى اعمل معايره للتوتل بتاعي داخل المشروع (calibration) ؟؟؟؟؟؟

