TET Sweden sektion 1

TET Sweden sektion 1. Onsdagen inden påske, efter en lidt hård dag på jobbet. Var det tid til at få luft under vingerne. Min navnebror og jeg trillede mod Sverige for at køre TET i 5 dage.. Torsdagen var helt kanon, vejret var super godt, ruten fra broen og de første 84 km, var ikke det meste spænende km, men pyt... hen på aften fandt vi en fed Shelter shelter plads, fik lidt af spise. dag to var ti lat starte med lidt kold og våd. vi fik spist morgenmad de først 3 timer gik rigtig virkelig godt, vejene var gode skovveje vi triller ca 40 til 50 kmt. da jeg i et ventre sving bliver fanget og kan ikke få drejet nok, må en tur ud i rabatten, desværre er der en kæmpe sten ´, hvor jeg rammer den med min ene skivebremse. der ryger tre ruller i skiven. KTM henviser os til en forhandler, som desværre må fortælle at han først kan have en skrive om en uge. Vi vælger at stoppe turen her og trille tilbage.ØVØVØVØVØV vi er meget sikre på at vi kommer tilbage igen.