LOSEZZZ HİLE YA :D TW VERDİM !! - CS 1.6 PUBLİC

Tw vermeden 1 gün önce hiçbir şey demeden banlamışlardı bugün gittim tw verdim şuan sw ile aramda bi sorun kalmadı :D hile diyen kişiler için atıyorum bu videoyu da normalde tw bakılan yer 1 saatti ve kayıt almadığım yerler de vardı. Video hoşunuza giderse like atıp abone olmayı unutmayın. Oynadığım ip : 95.173.173.65:27015 CFG : Video Render : -Obs Studio -CapCut -Picsart Settings : m_rawinput 1 crosshair_size 2 Sensivity 1.5 DPI 800 Resolution : 800x600 Dc LoseZ#4913