LIVET på LANDET fortsätter. ÅKER och besöker en STORMARKNAD. Ny RUTA, MEN DET BLEV INTE BRA!!

#husbil #vanlife #husbilsresor http://www.agrisantagnese.it/ Vi fortsätter farmenlivet ett tag till, helt underbart lugnt ställe. Rekommenderas, gå in på hemsidan här ovanför och bilda en egen uppfattning. Vi åker och storhandlar, för frukost och lunch måste vi ha. Middag på kvällen avnjutes med familjen. Besöker Vetrocar för att mäta in rutan. Den nya rutan kom med en obehaglig överraskning.