Atzera begiratu gabe. Oroitzapenean beti Bernart Etxepare.

"Atzera begiratu gabe". Horixe da 2015-2016 ikasturteko 6. mailako ikasleek kanta honi jarritako izenburua. Musika saioan Mikel eta Naroa irakasleek proposatutako proiektu baten emaitza da. Bertan, aurretik Mikelek sortutako doinu bati hitzak jarri behar zizkieten, gai baten inguruan. Gaia, eurek gurekin bukatzen zuten ibilbidean bizitzen ari ziren sentimendu eta emozioak kontatzea zen, bizitakoa, zetorkiena... Sortze bide horretan, musika editatzeko Audacity programa ezagutzeko aukera izan zuten, abesti bat pista ezberdinetan nola grabatzen den ikasteko. Talde lanaren bidez, gauzak adosten, eztabaidatzen, edozein helburu gauzatzea errazagoa dela ikasi zuten ere. Proiektua indarra hartzen joan zen eta azkenean musikari bikain batzuen laguntzaz (gurasoak, ikasle ohiak) benetako grabazio estudio batera joateko prest ginela konturatu ginen. Hortxe duzue ba, "Atzera begiratu gabe". Eskerrik asko proiektu honetan parte hartu duzuen guztiei! Mundialak zarete! ¡Canción directamente creada en clase! "Atzera begiratu gabe". Este es el título que las alumnas y alumnos de 6º del curso 2015-2016 le pusieron a esta canción. Es el resultado de un proyecto propuesto por los profesores Mikel y Naroa en la clase de música. Consistía en ponerle letra a una melodía creada anteriormente, pero sobre un tema en concreto. Debían escribir sobre sus sentimientos y emociones en este final del camino recorrido con nosotros, lo vivido, lo que les depara el futuro... Durante ese proceso creativo los alumnos y alumnas tuvieron la posibilidad de conocer el programa de edición "Audacity", para comprender mejor como se graba una canción por pistas y poder hacerlo en su casa si quisieran. A trabes del trabajo cooperativo en grupos entendieron que consensuando, dialogando o discutiendo es más sencillo conseguir el objetivo que te propongas. El proyecto fue cogiendo vida propia y con la ayuda de unos magníficos músicos (antiguos alumnos, padres...) se dieron cuenta de que estaban preparados para entrar en un estudio de grabación de verdad. Aquí os presentamos pues "Atzera begiratu gabe" (sin mirar atrás). ¡Muchísimas gracias a todos y todas los que habéis participado en este proyecto! ¡Sois muy grandes!