Av nåde er jeg båret

Ellen Merete Drønen, pastor i Frimisjonen i Tromsø taler om nåde. Etter talen sang lovsangsteamet sangen Av nåde er jeg båret. Denne gudstjenesten avsluttet Misjonskirken Norges Generalforsamling.