Lok med Terningkast Tre - Lok med Jonis #14

Jonis, Martin og Henrik er tilbake i studio for første gang siden de slo opp med NRK. Det blir prat om jødiske tunneller, Martins tur til Bali, Besseberg saken, Oscar Westerlin og mye annet lok. Send mail, spørsmål og forslag til [email protected] Hør lyd versjonen der du finner podkast. Jingle: Jonis Josef Produsent: Marko Cvitanovic Klipp: Kasper Bugge Cover: Kristine Lie Øverland En Juicy Producy