Pan de queijo per postres amb Gessamí Caramés - Manduka

Per primera vegada a la història del "Manduka" ens visita una cuinera o cuiner professional. Es tracta de la Gessamí Caramés, coneguda per ser la cuinera que fa les postres al programa "Cuines" de TV3. Amb la Gessa i la Paula tenim assegurada una competició de trucs i bona cuina. Però la Paula intentarà sorprendre la Gessa i li farà fer una recepta salada, ella que acostuma a fer sempre postres: el pa de queijo. Un pa de formatge típic del Brasil i que la Paula vol prendre amb algunes salsetes per postres, així la Gessa estarà contenta. Dues bones i simpàtiques cuineres fent un plat salat per postres... què pot anar malament??? També ens pots seguir a la nostra web: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/x3/ #MandukaX3