draaiorgel de efteling in de efteling op 13.5.2011

ik was met schoolreisje in de efteling en ik had me nieuwe camera bij me een nikon D5100 en een externen microfoon een rode videomic en heb ik goed beeld en geluid mee . ik had de gaviolie willen filmen maar ik was het vergeten en de pelikaan deed het niet ze zijden dat hij kapot was dat was dus jammer . maar ik toch een paar mooie beelden . afspeellijst : binnenkort gefilmd door sander opgenomen op 13.5.2011 bedankt voor het kijken