De allerlaatste avond met ezel in de efteling

De allerlaatste avond met ezel in de efteling is weer geweest de zomer is gedaan maar geniet vooral van de laatste show zoveel je wilt ;) ( hoop mensen heb ik gevragen om het te mogen posten kon niet iedereen krijgen maar als mensen het niet fijn vinden die in beeld komen is het zo prive gezet )