Onko NOKIA enää korjattavissa vai pitäisikö vain luovuttaa? - Karu totuus sijoittajille

Pidetäänkö Nokiaa yhä meemiosakkeena? Sen osakekurssi on vajonnut taas alle 4 euron ja voimmeko enää odottaa parempaa huomista? Huolimatta toimitusjohtajan ja hallituksen lupauksista, osakkeen arvon kehitys jatkaa pettymysten polkua. Tässä videossa käyn läpi Nokian Q3-tulokset ja nykyisen tilanteen. Onko aika luovuttaa vai onko Nokia-sijoittajilla vielä toivoa? Nokia-aiheiset -Otsitkot: https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/... https://yle.fi/a/3-6811366 https://www.kauppalehti.fi/uutiset/no... https://www.hs.fi/talous/art-20000100... https://www.kauppalehti.fi/uutiset/no... https://www.kauppalehti.fi/uutiset/no... https://www.hs.fi/talous/art-20000104... https://www.talouselama.fi/uutiset/no... https://www.kauppalehti.fi/uutiset/no... https://www.kauppalehti.fi/uutiset/he... https://www.is.fi/taloussanomat/art-2... https://www.iltalehti.fi/talous/a/4b4... https://yle.fi/a/3-11101103