Har aldri opplevd så rævva kundeservice som Widerøe vartet opp med i dag!!!

Måtte for første gang avlyse et show i går på grunn av tåke og i dag prøvde widerøe sitt ytterste for å få showet mitt kansellert igjen på grunn av udugelighet. Og nå er det vendetta!!! Men først show i Haugesund i kveld. På hotell Maritim. Kom! Begynner kl 19:00 Skal tester ut nye tekster med Jan Tore Kristoffersen på Fyllingsdalen Teater https://fyllingsdalenteater.no/jan-to... Bli endel av min Patreon her:   / skamfrelst   Følg meg på facebook:   / standupchristoffer   Twitter:   / cschjelderup   Instagram:   / christofferschjelderup   #bergen #norsk #show #vendetta #widerøe #haugesund