CrozzTV: Hoe staat het ervoor met het bandenreglement?

Een maand geleden werd in aanloop naar de NK Autocross-wedstrijd in Toldijk gecommuniceerd dat er een bandenreglement op handen is. Sindsdien zijn de coureurs soms bijgepraat, maar bleef het voor de buitenwereld stil. Wat is de stand van zaken, waarom nu en wat zijn de overwegingen bij de invoering van een bandenreglement? We vroegen het aan Roel Brussen, de voorzitter van het Bestuur Sectie Auto Cross van de KNAF. Meer video's van DeCrozz.nl zien? Vergeet je dan niet te abonneren op ons kanaal.