PYNTER OPP PÅ SPRØYTESPOTTEN 💉💉💉 + BEEF?? | OSLO GRAFFITI | HAUSMANIA

Maler to kjappe piecer over hverandre ved BLÅ på Hausman i Oslo. Planer var egentlig å bare male én, men dessverre ble den ødelagt kjapt - og da bestemte jeg meg for å male over igjen. Likegreit, ble mer fornøyd med nummer to. Hvilken likte du best? Følg meg i sosiale medier - @konghalvor alle plasser. Facebook:   / konghalvor   Blogg: konghalvor.blogg.no Husk å høre på podkasten vår «SPESIALKLASSEN»! Den finner du i podkast-appen, Acast og Spotify.