Lift metrostation Bijlmer Arena weer wekenlang kapot

De lift van metrostation Bijlmer ArenA is opnieuw wekenlang buiten gebruik. En dat terwijl de lift van dit station pas net was gemaakt. Tot grote ergernis van sommige reizigers: "Ze komen altijd aan met dezelfde smoes." De frustratie loopt hoog op bij Peter-Paul de Baar. Hij staat al voor de zoveelste keer met zijn fiets voor de kapotte lift op metrostation Bijlmer ArenA in Amsterdam en dus heeft hij geen andere keus dan met de roltrap naar beneden te gaan. Een hachelijke onderneming. Begin september donderde hij nog een paar treden naar beneden: "Ik durf het niet meer", aldus De Baar. Hij begrijpt maar niet waarom het altijd zó lang moet duren voordat de lift wordt gerepareerd. De vorige keer duurde het maar liefst twee maanden: "Er moet eindelijk een einde komen aan de desinteresse die ik bespeur bij het GVB." Doorreizen ander station Intussen adviseert het GVB aan reizigers die afhankelijk zijn van de lift om door te reizen naar een ander station. "We vinden het hartstikke vervelend". ❌ ❌ ❌ AT5 - Echt Amsterdams Nieuws Abonneer hier op ons youtubekanaal:    / at5   Tips of opmerkingen? Whatsapp: 06 511 909 38 Telefoon: 020 555 1155 Volg AT5: www.at5.nl Instagram: instagram.com/at5.nl Facebook: facebook.com/at5nl Twitter: twitter.com/at5