Emma Kok - She Used to be Mine | EMMA KOK IN HET CONCERTGEBOUW

Over de optredens in het Concertgebouw zei Emma destijds: “Het is altijd een van mijn grootste dromen geweest om van de beroemde trap van het magische Concertgebouw te mogen lopen tijdens een eigen concert. Ik kan niet wachten om in een van de mooiste concertzalen ter wereld te mogen staan.” Binnen mum van tijd waren de twee concerten uitverkocht. Dat een artiest twee avonden achter elkaar in het Concertgebouw mag staan is al bijzonder, maar als jongste popzangeres ooit maakt Emma het extra uniek. 📲 Het hele concert bekijken? Ga dan naar NPO Start. Wil je niks missen? Abonneer je op MAX door te klikken op Abonneren of deze link: https://bit.ly/AbonneeropOmroepMAX Leuk? Geef een duimpje 👍! ----------------------------------------------- Kijk de programma's van MAX op NPO Start. 📲 #OmroepMAX #MAXMuziekspecial #EmmaKok #Concertgebouw ___________ MEER MAX https://www.maxvandaag.nl   / omroepmax     / omroepmax_   Kijkwijzer: Al