Pappaperm-sessions #1: "Besvärjelse" av Oscar Danielsson

Pappaperm-sessions #1 "Besvärjelse" av Oscar Danielson!🎼🎤🎸 Gjennom pappapermen tenkte jeg å dele litt musikk, låter jeg liker å spille, som forhåpentligvis er kjekke å høre på og. 👂🦻 Skulle gjerne hatt litt flere følgere på FB- siden min, så del gjerne med musikkglade venner og kjente🫵🙏