SOVER i BILEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN!

Vi sover i bilen för första gången! Dags för bilcamping!! 😲 Vi åker upp till Städjan & Nipfjället, lagar mat på budget och fricampar med bilen inne i molnen. 🤗 Parkeringen vi är och bilcampar på ska tydligen vara Sveriges högst belägna parkering och ligger 1003 m.ö.h. Vägen som går dit är en grusväg och ska vara Sveriges högst belägna väg vad vi har läst oss till i efterhand (med reservation för att det kan vara fel). Det här hade vi faktiskt ingen aning om när vi var på plats eller innan vi åkte dit, vilket är lite coolt! 😃 Platsen vi sov på i videon (Kartnål på Google Maps, pluskod): XR6X+26 Gammelsätervallen (Kopiera och klistra in i Google Maps så får du exakt plats på kartan). Vi sover i en Volkswagen Passat Kombi på Nipfjället - Städjans sommarparkering i Idre Fjäll. Hoppas att ni gillade videon! Till alla er som tittar, följer och kommenterar: Ni är bäst! 🥰❤️❤️🙏 Vår Instagram: @micarobs