Emma og Far på klatretur

Emma og jeg er taget til Andales som ligger ca. 1 times kørsel væk fra Malaga. Her har vi besluttet os for at tage kampen op med Caminito del Rey, som har været kendt som én af verdens farligste klatresti i verden. Stien blev bygget i starten af 1900 tallet, af firmaet bag vandkraftværkerne. Stien blev bygget for at skabe en let genvej til værkerne, som ligger i hver sin ende af el Chorro kløften. Stien blev ikke holdt ved lige, og til sidst lukket for industriel brug. Stien tiltrak en masse adrenalin junkies fra hele verden, der ville sætte livet på spil for at passere de lodrette klippevægge. I 2001 lukkede stien helt, grundet tragiske dødsfald. Dog er stien slet ikke så farlig mere, da man besluttede at stien skulle gennemgå en omfattende renovering og blev endeligt åbnet for offentligheden i 2015. Se med, og se hvordan de to toptrænet sportsfolk lige saver sådan en tur over med stil;) Vores hjemmeside hvor i kan finde de nyeste informationer om os: https://sohv.dk/ Støt os: https://sohv.dk/stot-sussi-og-henriks... Samarbejd med os: https://sohv.dk/samarbejd-med-os/