En lista på vad som strulade idag: ALLT... - men ABBORRE fick vi iallafall!

Abborrfiske i stora sjöar brukar ofta rendera i en hel del letande. Jag hade några tuffa timmar på morgonen, men efter att jag plockat upp Jocke Blom från Team Svartzonker och Team Mojoboats så började det ljusna lite! Och jag måste nämna att denna produktion är nog en av de sämre jag gjort; kamerastrul, ljudstrul, inte rätt tillbehör till kameran osv. KONTAKT: [email protected] INSTAGRAM:   / flink_fishing   SAMARBETE (Beten och tillbehör): https://www.borrebutiken.se/ TACK för att ni tittar, ni är bäst!