NAAR DE FILM GARFIELD! - #2109

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Merel's Kanaal:    / @merelnagelkerke2157   Langs de bakkerij gegaan waar Jan, Merel en Eline aan het werk waren. Noud heeft in Halsteren gewerkt. Stan heeft veel regen in Praag. Ze zijn gisteren naar het concentratiekamp geweest , hebben een fietstocht gedaan en zijn ‘s avonds gaan zwemmen. Onze vrienden komen vandaag terug uit Spanje en zaterdag vertrekt Eline naar Spanje met vriendinnen. Jan heeft geslapen na het werk en daarna zijn we als verrassing naar de nieuwe Garfield film in de bioscoop gegaan. Lang geleden dat ik naar een tekenfilm was geweest. Het is echt een hele leuk film voor jong en oud waarbij ik kleine traantjes in junior zijn ogen zag. Op de terugweg even langs Maddeys want de vending machine is geleverd. Guusje is met vriendinnen naar de stad gegaan, Floor heeft hockey training gehad en Noud voetbal training. Jan is vanavond nog in de bakkerij bezig geweest met het instellen van bak programma’s op de oven zodat hij vannacht met de nieuwe oven kan bakken. De oude oven werkt alleen nog niet omdat die computer vervangen moet worden. De monteur van HTI (die al zo lang ik kan herinneren de ovens levert en onderhoud pleegt) gaat vannacht door met installeren. Wat een top bedrijf is dat! Jan slaapt want hij mag vannacht om 3 uur weer werken. Eline heeft morgen praktijk examen voor haar opleiding en Merel heeft morgen weer haar eerste rijles sinds ze in Nederland is! VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! ❤️ ONZE SOCIALS https://denagelkerkjes.nl/socials ✉️ FANMAIL Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES Deze video bevat geen betaalde samenwerking. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar https://desocialcode.nl