Casa ocupada a Girona. La policia aconsella als propietaris anar-se'n i no entrar-hi - Tot es mou

La família atribueix l'ocupació a la lentitud administrativa. La policia alerta els propietaris que si entren poden ser acusats de violació de domicili. Els intrusos aporten uns vídeos per dir que viuen a la casa. L'alcalde de Girona, Lluc Salellas, diu que segons la llei no es pot desallotjar sense ordre judicial. L'atestat ja s'ha traslladat als jutjats. "No podem demanar a la policia que actuï en contra de la llei". #TotEsMou3Cat #Som3Cat Subscriu-te al canal oficial de 3Cat a YouTube: https://bit.ly/49hpsZH Instagram:   / som3cat   TikTok:   / som3cat   Twitter:   / som3cat   Facebook:   / som3cat   Web: https://www.ccma.cat/3cat/ Catalunya Ràdio a YouTube: https://bit.ly/2RLKl6r