Sibboern bedankt Normaal - RTV Noord
Bennie Jolink houdt van Siddeburen en Siddeburen houdt van Normaal. Maar na 29 optredens op Schanspop is het definitief gebeurd. Vrijdagavond stond Normaal voor de laatste keer in een uitverkochte tent op Sibboern. Kijk hier voor meer achtergrondinformatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=154365 Blijf op de hoogte van al het nieuws uit de provincie Groningen: https://www.youtube.com/user/rtvnoord... Volg ons ook op Facebook: / rtvnoord Twitter: / rtvnoord Instagram: / rtvnoord Website: http://www.rtvnoord.nl Link naar video: http://www.rtvnoord.nl/?v=36946

▶︎
NORMAAL van Gewest tot Gewest 1983

▶︎
Het verhaal van Ede Staal

▶︎
Normaal Siddeburen met Alie en Henny Huisman Surprise Show 1999

▶︎
MIJN CLUB: Aflevering 1

▶︎
Met de trekker en anhanger naar Normaal

▶︎
Voorverkoop laatste concert van Normaal in Leek

▶︎
Jiskefet - De Duits-Nederlandse verhoudingen in het voetbal

▶︎
People Who Messed With The Royal Guard and Regretted It!

▶︎
Normally back in Sibboern after 10 years

▶︎
Normaal - interview Bennie Joling - Wi-j Goat Noar De Kermis - 1988 • TopPop

▶︎
Jovink stopt: Het verdriet van de achterhoek

▶︎
Introverte Normaal-bassist Willem Terhorst was net zo lief boer geweest | RTV Oost

▶︎
Interview Wim T Schippers. Hanneke Groenteman ( De Plantage, VPRO, 2000) (1)

▶︎
Koningsdag 2025: Normaal

▶︎
Valentijn Driessen: ‘Dan is het gewoon einde WK voor Oranje!’

▶︎
Bennie Jolink van Normaal over De Klok Op Rock veldtocht en over motorcross (Countdown, 1984)
![Ede Staal, Credo - Zien bestoan [22-7-2011] - RTV Noord](https://i.ytimg.com/vi/i1wJ-hZM7fw/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwE9CNACELwBSFryq4qpAy8IARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAHwAQH4Af4JgALQBYoCDAgAEAEYZSBdKFMwDw==&rs=AOn4CLAPq8aIRNfPNZ4W2ayPG6croLWNaw)
▶︎
Ede Staal, Credo - Zien bestoan [22-7-2011] - RTV Noord

▶︎
How US Air Force B 52 Pilot Performed an Emergency Takeoff at Full Speed

▶︎
Philippe Geubels beste moppen aan tafel DWDD

▶︎
