Als jij Niet Van Me Houdt

Als Jij Niet Van Me Houdt Ik vind dit zo'n mooi lied qua tekst en akkoorden/melodie. Alles past zo mooi in elkaar. De voorzichtige smeekbede van iemand die heel graag wederzijdse liefde wil maar wat niet echt soepel en ongedwongen gaat en dan maar vraagt 'mag ik dan alsjeblieft wel van jou houden?' Tekst: Lennaert Nijgh Muziek: Boudewijn de Groot