Espanjan myrskytuhoja matkan varrella | Vanlife Europe đŸ‡Ș🇾

Matka jatkuu, mutta pitĂ€isikö pysyĂ€ etelĂ€n lĂ€mmöissĂ€ vai ajella jo pohjoisen suuntaan? Vaikeita valintoja. LĂ€mpö taitaa kuitenkin viedĂ€ voiton. Kun aurinko paistaa, on ainaa nauttia vain Espanjasta. SyödĂ€ hyvin ja katsella vaikka leffoja. ViettÀÀ aikaa kolmistaan. Sissi tykkÀÀ haukkua jokaisessa mahdollisessa vĂ€lissĂ€. Espanja nĂ€yttÀÀ parastaan, eikĂ€ tuosta vihreĂ€stĂ€ vehreydestĂ€ pÀÀse yli. Mutta sillĂ€kin on ollut hintansa. Matkan varrella nĂ€hdÀÀn paljon kaatuneita puita ja yli Ă€yrĂ€iden tulvineita jokia. Tervetuloa mukaan matkaan! Marokossa oltiin tĂ€mĂ€ talvi 2025 ja seikkailtu on useampi kuukausi. Matka jatkuu Euroopan puolella Suomeen asti ja videoita riittÀÀ paluumatkalta. Muista kurkata Marokon videot, jos lĂ€hi Afrikassa matkailu kiinnostaa. Jos reissusta tai mistĂ€ tahansa tulee kysyttĂ€vÀÀ, Ă€lĂ€ epĂ€röi kommentoida. Vastaillaan mielellÀÀn kysymyksiin. Laita kanava tilaukseen – Marokko podcast on myös tulossa! Seuraavassa videossa löydetÀÀn huikea nĂ€köalaspotti. MissĂ€ oltiinkin useampi pĂ€ivĂ€! MadMax-tunnari: Lergoi #vanlife #espanja #españa #spain #eurooppa #europe #whatamadmaxday #hullumaksi