Ligister har bränt upp backhoppar huset i Koskullskulle. (Vad onödigt gjort) !

Backhoppning huset har brunnit upp i Koskullskulle. Konstigt att inga avspärrningar har satts upp.Ligister som har eldat upp huset, så onödigt. Björkris borde bli straffet åt pyroman. Kunde inte se nå avspärrningar alls vilket var ytterst konstigt.