Ny höstsådd i glasväxthuset - Nu är fler frön sådda för skörd senare i höst och vinter

I den här videon pratar jag om hur jag gör för att odla i mitt glasväxthus året runt. Förr användes växthuset som ett förråd men sedan fyra-fem år tillbaka har jag höstsått. Nu har jag sått ruccola, sallat, bladraps, dill, persilja, vinterportlak, spenat, vintersallat, rädisa, grönkål, mangold, salladssenap och rödbeta för blast inför höstens och vinterns skörd. Jag visar dig också tunnelväxthuset och hur långt jag har kommit där. Där väntar jag fortfarande på slutskörden av tomater och en mindre sådd. Jag odlar i zon 5 i Sverige. Stötta mig gärna via Patreon:   / gladjensodling