Bisschop Roermond geschrokken na horen overlijden paus | L1 Nieuws

De bisschop van Roermond, Ron van den Hout, is geschrokken dat paus Franciscus is overleden. Hij hoorde het nieuws tijdens een mis in de Onze-Lieve-Vrouwebasiliek in Maastricht. Toen kreeg de bisschop plotseling een briefje in zijn handen. "Na de voorbede heb ik het verteld aan de mensen in de kerk. Ik ben erg geschrokken, er waren berichten dat hij juist beter aan het worden was, maar zijn toestand was natuurlijk wel nog zwak." Meer nieuws lees je op www.l1nieuws.nl Download Android-app: https://bit.ly/303aWS2 Download iOS-app: https://apple.co/36zwrMO