MongoTV_18005 - HEDEBØLGE I Danmark Juni 2026 - Del 14 - 28 C Lørdag Formiddag
DEL 14 - God LØRDAG. Så er der cirka 28 C grader varmt i min lille stue, og klokken den er snart 11 formiddag. Så jeg må lige komme igennem, de næste 5-6 timer, indtil klokken 17-19 stykker, hvor varmen nok topper. - God LØRDAG og weekend :-) Der er 27 C grader varmt i min lille stue, her lørdag morgen klokken 8. Der var en rekord varm juni tropenat i Danmark, på hele 22.7 C grader på Nordby på Fanø, ved Esbjerg i Vestjylland. Men den næste nat, lørdag nat, skulle blive endnu mere varm ? Så jeg vil bare fra nu, slappe af hele dagen, og drikke en masse kold vand og cola, og holde mig i skyggen, og i ro. Varmen topper nok, omkring klokken 16-18 stykker. - God FREDAG AFTEN, og kom godt ignenem fredag nat også. Jeg glemte at vælge den sidste Del 11 video offentlig, jeg optog for over 1 time siden. Klokken den er 19.15 nu, og stadig 28 C grader varmt i min stue. - God FREDAG AFTEN. Så er klokken snart 18 aften, og der er cirka 28 C grader varmt i min stue nu. Så det blev heldig ikke, mere end de 28 C grader nu, og ikke 30-31-32 C grader. Men det kan det desværre måske, blive imorgen lørdag ? :-((( 31.9 C grader i Holbæk. En lang varm aften og nat venter nu, så jeg vil til ro nu, og ligge og hygge mig, og se Netflix og andet. --- God FREDAG eftermiddag og aften. Klokken den er 12 middag nu. Og det er også nok lige nu, og i de næste mange timer, frem til klokken 18-19 tidlig aften, at den massive varme kommer, fra det sydlige Europa ? Men lige nu, er temperatur "kun" lidt under 27 C grader min i min stue, som nok vil stige stille og roligt, imod de 28-29 C grader, som klokken 20 i aften, og så toppe der ? Men jeg vil gerne ligem komme igennem den næste mange timer aleene i varmen, og ikke snak og video. Så jeg optage en ny video, engang i aften. --- God FREDAG og weekend :-) Der er "kun" 26 C grader varmt i min stue, lige nu, her klokken 10 fredag formiddag. Men det meget ekstra varme, fra det sydlige Europa, det skulle først komme, engang fredag eftermiddag ? Så temperaturen i min stue, den vil nok stige still og roligt, ind til omkring klokken 20 i aften ? Som måske til 28-29 C grader ? Og så en lang varmr nat, og mere varme imorgen lørdag ? Tirsdag og onsdag, der skulle temperaturen falde til lidt mere normal dansk somme igen. Så det er heldigvsi ikke, mange UGER varmebølge og hedebølge, som mange steder i Verden lige nu. Med store hedebølger der vare flere månder. --- Godnat, og kom godt igennem TORSDAG NAT. Der er stadig 27 C grader varmt i min stue nu, her snart klokken 22 aften. Men det har der været desværre, over 100 gange, i de sidste mange år. Men imorgen fredag oglørdag, bliver meget varmt. Så jeg vil gå til ro nu, og hvile mig. Jeg vil se Dexter på Netflix, og andet, og ikke lave noget. --- God TORSDAG eftermniddag og aften. Klokken den er snart 15, og der er 27 C i min stue. Så der bliver nok ikke, så meget mere varmt i dag, heldigvis. Jeg forsøger på, at slappe af, og få tiden til at gå, og drikke en masse kold vand, og vente på, at solen den går ned, efter klokken 21. --- Godmorgen, og god TORSDAG. Der var cirka 26 C grader varmt i min stue, her torsdag morgen, og 27 C grader, onsdag midnat, da jeg skulle sove. Men nu koger solen jo ned igen. Men det er ikke noget nyt for mig, da det har været sådan her, i mange uger og månder, hver sommer, i de sidste mange år. Så jeg vil holde mig i ro, og drikke en masse kold vand, og hygge mig, og så vente på, at den %&%&%&/%((/ SOL, gør ned igen :-) --- Godnat, og kom godt igennem ONSDAG NAT. Der er stadig 27 C grader varmt og lummet, i min lille stue. Men det har der være desværre, over 200 gange får, i de sidste mange år, hver eneste sommer, uge efter uge, og måned efter måned, indtil sent September måned, og efterår. Så når jeg vågner engang imorgen torsdag, er der stadig 26-27 C grader, og så begynder solen igen, at koge ned hele dagen, fra 5 morgen til 9-10 sent afften, og så er der nok bare 28-29 C grader varmt i min stue :-(((( --- God ONSDAG AFTEN. Der er 27 C grader varmt og lummet i min stur nu, her snart klokken 19.30 aften, og klokken 20. Men det er jeg jo vant til, at der hver sommer, er meget varmt i min stue, i mange uger og månder, hele lange sommer, indtil sent efterår. Jeg bliver hjemme i skyggen, og drikker en masse liter kold vand og cola, og hygger mig, med computer spil og Netflix. Jeg kom lige afsted, og fik handlet lidt kold mad, som 3 liter ymer og yougurt, og andet. Noget KOLDT jeg kan spise, sent aften, og om natten. Så jeg spiser der ikke lige nu, her onsdag aften, men venter til torsdag aften og fredag og weekend. Der er EN uge til, den 1.Juli, hvor jeg skal betale min husleje og regninger, og 6 dage til min førtidspension, den kommer igen. Så er dere et meget langt og nok meget varmt Juli måned. Så jeg behøver ikke nu, at have travlt med at bruges af mine penge, som skal holde indtil den 1.August. Jeg tænkter på,m at lige cykle en tur til LIDL, sent torsdag aften, før klokken 21,når solen den er på vej NED, og ikke koger ned.

Er dyrt mel pengene værd, når du bager brød?

annonce | Piskede 400 liter bearnaisesovs! 😱🔥 Kom med på en crazy uge på "Bistro Bearnaise"! (VLOG)

The FULL VIDEO of Trump they didn’t want released

Danmark første jernbane 🚂 - Industrialiseringen kommer til Danmark 🏭

Stopper privatleasing og køber i stedet...

The kitten's reaction to being late for its meal is adorable.

First Time in Stockholm? The Ultimate City Center Walking Tour

Incredibly tasty spaghetti ready in 10 minutes! A quick, delicious pasta dinner recipe!

American Reacts to a Day at School in Germany

Sieht einfach aus? – Löse das Gleichungssystem!

Istanbul Kebab - Kebabanmeldelse

I learned this trick in a pastry shop! Blueberry cupcake dream in 4 minutes!

Putins kontroll över Krim är slut

Vi skal til Island, skal du ikke med?

Russisk general sendte tusinder i døden ved Vuhledar

TEST AF OSTEPØLSER 🧀 | "Varmt fedtpuds" eller slagterkvalitet?

NEESTRUP: FORTRYDER JEG IKKE PRESSEDE PÅ FOR AT STOPPE I VINTERPAUSEN

I køkkenet hos Durum Symfoni

Købt ALLE Pokemon Kort i Japansk Butik

