Hanstholm spearfishing

Hej Spearos her ser i et dyk på den gamle undersøiske mole i hanstholm vi var meget hekdige med sigten,det ikke tit den er så god,dog var der ikke særligt mange fisk,men den gode sigt gjorde dykket til et rigtig godt dyk,hvor man rigtig kunne se alle detaljerne,på det gamle bolværk med store bolte og bjælker og væltet beton, der var utroligt mange taskekrabbe og store var de også så det gav til noget lækkert aftensmad. Vesterhavet er Fantastisk dyk og plyk derude Hilsen Tonny Jensen.