Els universitaris de Girona són la hòstia

Ens movem a Girona per liarla i veure que tal l'ambient universitari. Ens passem per Montilivi que hi ha una bona calçotada i amb l’equip de Mimus montem, com sempre, un de les millors festes de tot Catalunya. Espero que us agradi! Tot patrocinat per la nostra estimada: Generalitat de Catalunya