سعید باورش نشد همچین کاری باهاش کردم🤣😱هر بار بمیرم استریمرهارو دونیت میکنم!
بنظرتون میتونم تا کره ماه با پله برم؟ شما چه چالش هایی دوست دارین برم حتما توی کامنت بهم بگین ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- ❤️️ لایک و سابسکرایب یادتون نره ❤️ 🔸 نظراتتون رو داخل کامنت بهم بگین 🔸 💖همتون عشقید دوستون دارم 💖 رفقا اینستاگرام من رو حتما فالوو کنید و جوین کانال دیسکوردم بشین ⚫️instagram : / shayanjp__ ⚫️Discord : / discord به این چنل هم حتما سر بزنید : https://youtube.com/@heydaredit7?si=W... سهیل سر این ویدیو گریه کرد!😂😱هرکی امتیاز کمتر بگیره با گیره مجازات میشه چالش بیلیارد با بچه ها!هرتیمی ببازه مجازات میشه🤣😱کی زودتر توپش تمومه؟ چالش دمپایی با مجازات کتک!😱🤣هر کی وسط بشینه میتونه بچه هارو بزنه جی تی ای ر l دث ران l gtav l gta v online l shayan jp lشایان جی پی lGTA V Parkourl فقط 1% آدما میتونن این دث ران رو تموم کنن l فقط 1% آدما میتونن این مپ رو تموم شد 🤣😱فقط 1% آدما میتونن تا آخرش برن سر این میرفتم که 😱 🤣😱 !تو این چالش جی تی ای همه بچه ها سعی میکنن منو بزنن 🤣😱!سر این چالش جی تی ای بین بچه ها جنگ شد 😱🤣!تو این چالش اتفاقی افتاد که هیچکس فکرشو نمیکرد !سخت ترین وغیرممکن ترین دث ران رو رفتیم 😱🤣 تو این چالش با ماشین همدیگرو نابود کردیم 🤣😱آخرش بدترین اتفاق واسم افتاد تو این چالش با ماشین همدیگرو نابود کردیم این چالش جی تی ای آخر خندس 🤣😱 خنده دارترین چالشو رفتم 😱 آخرش بدترین اتفاق واسم افتاد 😱😂!سر این چالش بدشانسی آوردم و دشمنم به چیزی که میخواست رسید 🤣😱سر این چالش دث ران پیاده میخواستن بدترین بلا رو سرم بیارن ولی سر این چالش جی تی ای همه بچه ها سعی میکنن منو بکشن ولی...🤣😱 سر این دث ران سر کاری فقط 1% آدما میتونن تا آخرش برن😱🤣بچه ها بازیشونو بستن

سهیل مایع ظرف شویی داد خوردم بالا آورم😱ماشین رونالدو تو جی تی ای تست کردم

😱🤣!هیچوقت نباید این چالشو قبول میکردم @saeedraf

🔴 چالش 1000 دلار تو جی تی ای با فرانکلین

۳نصفه شب توی خطرناکترین محله تهران کمپ کنیم چی میشه؟😱🫣

مخ زنی به سبک سهیل درمینی چت😂😈

مقابله با ایمپاستر شمشیر دار | Among Us😨

پردیسو پرنک کردم😈|تند ترین بادوم زمینی جهان🥵🌶️

کی از همه گنده گوز تزه؟

مسابقه دادن تو جیتیای خیلی بدتر از دثرانه !😂

اولین ماشینم و خریدم🙊🤩به میلاد شیرینی دادم🍕😎

چالش بیلیارد با بچه ها تو تهران!🤣😱هرتیمی ببازه مجازات میشه

...این چالش جی تی ای , بی نهایت سخته اونم با حضور😱🤣

مامان بابای سهیل دیگه منو خونشون راه نمیدن😂🤦🏻♂️

جی تی ای ولی هر بازی موبایل = ماشین شانسی😂🎁

امانگ آس ولی ایمپاستر با لیزر بچه ها رو میکشه😱بعد از مدت ها امانگ آس رفتیم

سعی کن نخندی با دهن پر آب و مجازات پولی !! 🤣🔥 @DARKHELL92

همبرگر

چالش 24 ساعت تو ماشین جدیدمون به همراه ایمان😂😮💨

ریج مسعودو دراوردیم ، دیگه نمیخواد بیاد جی تی ای 😂

