Vores Nytår 2025-2026 | +70.000 kr - ft.FireworkBrothers DK

Jeg har IGEN i år holdt nytårsaften FireworkBrothers samt en masse andre. Det var utroligt hyggeligt med massere af lækker mad, musik og vigtigst af alt fyrværkeri!! Jeg vil lige undskylde at mine kamera klips hakker og flækker. Det et nyt kameraer, jeg ikke har van til at skyde i mørke .😔 ___ Hvad er din yndlings fyrværkeri? Håber du kan lide videoen, vi ses i næste video. PS: Husk at like og subscribe - skriv meget gerne en kommentar. (: ________________________________________________ Instagram: Victor_Hannibal_ FireworkBrothers DK: • Vores Nytår - __________________________________________________ Lidt info om mig - Mit fulde navn: Jens Victor Hannibal. Jeg er 24 år gammel. Fra Aarhus. __________________________________________________ Hvis du vil vide mere, så skriv et spørgsmål i kommentaren. __________________________________________________ Mit Udstyr: Computer: Macbook Pro 14" - M1 Pro 10-Core CPU & 16-Core GPU - 16GB RAM - 1TB SSD - (2021) _ Kamera 1: Sony A7S III. Sigma 24-70mm F2.8. Tamron 17-28mm F2.8. _ Kamera 2: Sony ZV-E1 _ Ekstra: Insta 360 One x2. - Gopro Hero 5. _ Mikrofoner: Røde Videomicro + Røde Wireless Go + Røde lavalier. + Dji Mic. _ Redigeringsprogram: DaVinci Resolve __________________________________________________ #Nytårsaften #Nytår2026 #Krudt #fyrverkeri