No-Dig, så skapar jag en ny odlingsyta!

Hösten är den perfekta tiden för jobb i trädgården. Jag har insett att jag behöver mer odlingsyta om jag ska få plats med alla grödor som jag vill kunna odla i min villaträdgård på 900 kvm. Sen vill jag ha en lättskött trädgård där jag inte översköljs med att behöva rensa och rycka ogräs. I filmen gör jag en ny odlingsyta med hjälp av No-Dig metoden. Inget grävande utan det går fort, är enkelt och resultatet ser bra ut. Följ med! :-)