Windenergie voor losers? Noordzee moet Europa onafhankelijk maken

Trump noemt windmolens iets voor losers, maar Europa ziet dat nog steeds anders. Het plan is om van de Noordzee de 'grootste energiecentrale van de wereld' te maken. Om daarmee qua energie onafhankelijk te worden van andere grootmachten. Wat denk jij? Gaat dit lukken? #windenergie #europa #noordzee 00:00 Trump: wind is voor losers! 00:39 Hoe moet Noordzee de 'grootste energiecentrale' worden? 01:25 Waarom windparken niet van de grond komen 02:14 Europa wil gezamenlijke windparken bouwen 03:17 Windmolens beschermen tegen sabotage Meer video’s en verhalen van RTL Z zien? Download nu de app: Google Play: https://play.google.com/store/apps/de... Apple App Store: https://apps.apple.com/nl/app/rtl-nie... Volg RTL Z ook op: Facebook:   / rtlz   Instagram:   / rtlz   X:   / rtlz   Threads: https://www.threads.net/@rtlz LinkedIn:   / 10155988