MAMA KIEST EEN NIEUWE BRIL! - De Nagelkerkjes #148

💕 ABONNEER JE OP ONS KANAAL 💕 ➡️    / denagelkerkjes   🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Vandaag de kids naar school gebracht. Daarna naar Roosendaal voor een nieuwe bril kijken bij Optiek Van Wely en geslaagd! Daarna nog even bij Maddey's gaan kijken en terug naar Oudenbosch. Kids opgehaald en lekker even van het zonnetje genoten. Naar de bakkerij en vanavond met de medewerkers van Maddey's Roosendaal gaan eten bij La Cubanita Roosendaal Zij hebben met de nostalgische kermis en Pasen een recordweek gedraaid en zich echt vol ingezet. Ook nu het zomerseizoen weer gaat beginnen weer wat nieuwe medewerkers die dan gelijk wat beter kunnen leren kennen! #nieuwebril #broodsmeren #versfruit ***** VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je en... 🔔 klik op het belletje! Zo mis je nooit meer een video! ✉️ WE VINDEN HET SUPER LEUK OM FANMAIL TE ONTVANGEN Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch [email protected] ❤️ VOLG ONS ONLINE ›   / denagelkerkjes   ›   / denagelkerkjes   › https://denagelkerkjes.nl 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES