Bloemen neergelegd bij plek waar fietsster overleed in De Pijp

Op de kruising waar gisteren een 25-jarige vrouw om het leven is gekomen na een aanrijding met een vrachtwagen zijn bloemen neergelegd. Naast de ingang van metrostation De Pijp zijn bovendien enkele kaarsen geplaatst. Buurtbewoners komen langs om hun steun te betuigen: "Vreselijk dat zoiets gebeurt bij zo'n jonge vrouw." Het slachtoffer van het ongeluk is een 25-jarige vrouw die in Amsterdam woonde. De fietsster kwam om het leven na een aanrijding met een vrachtwagen. Het ongeluk op de kruising van de Ferdinand Bolstraat met de Ceintuurbaan gebeurde gisteren rond 11.00 uur. Hulpdiensten waren massaal op de plek aanwezig. Ook een traumahelikopter werd opgeroepen. Een man is vandaag even uit de metro gestapt om te komen kijken. "Mijn eigen zoon is bijna 25, ik moet er niet aan denken. Ik ben er stil van. Vreselijk.", vertelt hij. Hoe het ongeluk kon gebeuren is nog niet bekend. De kruising was gisteren lange tijd afgesloten vanwege het onderzoek van de politie. Door de afsluiting reden veel trams bovendien niet over de kruising. ❌ ❌ ❌ AT5 - Echt Amsterdams Nieuws Abonneer hier op ons youtubekanaal:    / at5   Tips of opmerkingen? Whatsapp: 06 511 909 38 Telefoon: 020 555 1155 Volg AT5: www.at5.nl Instagram: instagram.com/at5.nl Facebook: facebook.com/at5nl Twitter: twitter.com/at5