Yön yli retki keväiselle Repovedelle. LUMISET JA JÄISET POLUT. Retkeily ja ulkoilu.

Täällä meillä päin kevät sai oikein äkkilähdön, niinpä lähdin katsomaan miltä Repoveden kansallispuistossa näyttäisi näin maaliskuun puolessa välissä. Tosin sain kutsun tälle retkelle ja sehän oli taas hyvä mahdollisuus suunnata tuttuun puistoon. Kuljin reittejä lumikengillä ja mukana oli myös jääketjut kenkien alle, jos sellaisille tulisi tarvetta. Tervetuloa retkelle mukaan. ‪@Sammaleisetpolut‬ ‪@Petri_Makkonen‬