Elämä lapselle -hyväntekeväisyyskonsertti 9, 2003 Helsinki: M. Vilkkumaa / A. Kela / Pikku G (live)

Elämä lapselle -hyväntekeväisyyskonsertti 9, 2003 Olympiastadion, Helsinki (VHS-rip, stereo) 00:00 Maija Vilkkumaa: Ei 03:07 Anssi Kela: 1972 07:37 Pikku G: Me ollaan nuoriso Sairaat lapset tarvitsevat apua lähelläkin. Perinteinen Elämä lapselle -hyväntekeväisyyskonsertti huippuesiintyjineen täyttää taas tänä iltana Helsingin olympiastadionin. Tuotto ohjataan sairaiden lasten hyväksi lastenklinikoille ja myös lastentautien tutkimukseen. "Kaikki laulajat ovat täysillä mukana ja antavat kuluitta oman panoksensa. Konsertissa on aina ollut oma ainutlaatuinen tunnelmansa", projektivastaava Tarja Pakkala Lastenklinikoiden kummeista sanoo. Konsertin järjestävät Lastenklinikoiden kummit ja Suomen sydänliitto. Järjestäjät ovat saaneet yhteiseen tempauksen mukaan upean joukon suomalaisia huippunimiä: Gimmel, Disco, Maija Vilkkumaa, Samuli Edelmann, Suurlähettiläät, Jore Marjaranta, Killer, Anssi Kela, Pikku G, PMMP, Kana, Don Jonhson Big Band, Juha Tapio, Nylon Beat, Petri Munck ja Egotrippi. Lavalle nousevat myös ulkomaiset tähtiesiintyjät Amy Studt ja Kym Marsh. Juontajina ovat Jaana Pelkonen, Marco Bjurström, Annika Metsäketo, Tuomas Kytömäki, Jarkko Tamminen ja Ellen Jokikunnas.