De Fabriek - Aflevering 11: De overloper [4k remastered]

De Fabriek is een Nederlandse televisieserie uit 1981, naar een script van Hans Keuls, geregisseerd door Andrew Wilson en uitgezonden door TROS. Miljoenen kijkers volgden de serie, die een Gouden Televizier-Ring won. De openingstune is van Ruud Bos. Als decor van de suikerfabriek fungeerde de toenmalige suikerfabriek van CSM in Halfweg. De serie werd helemaal op video opgenomen. ______________________ Het YouTube-kanaal 'Terug in de tijden' deelt deze beelden online vanwege hun historische waarde, maar is niet de rechthebbende of eigenaar hiervan. Op verzoek worden de beelden verwijderd.