Iustin Narcis Ianau - Romanii Au Talent 2011.avi
Iustin si-a facut o aparitie de zile mari pe scena si a cantat "Adagio in G Minor de Albinoni", primind aplauze la scena deschisa, iar spre final a ridicat sala in picoare. Pavel Bartos a spus chiar ca ascultand o asemenea voce te simti dincolo de nori.
