Türkiyeden Ayrıldım Şuanda Polonyada kuryelik yapıyorum NEDENNNN

Türkiye’de okuduk, emek verdik, üniversiteler bitirdik. Hayat beklediğimiz gibi gitmedi diye kenara çekilmedik. Bugün Avrupa’dayım ve kuryelik yapıyorum. Evet, açık açık söylüyorum. Ve evet, çok iyi paralar kazanıyorum. Burada mesele ne iş yaptığın değil, özgür olup olmadığın, emeğinin karşılığını alıp almadığın. Kuryelik: • Saatin sana ait • Kazancın net • Emek = para • Bahane yok, ağlama yok Arkadan konuşanlar konuşur. Ben çalışıyorum, kazanıyorum, ilerliyorum. Herkes masa başında hayal kurar, bazıları soğukta direksiyon tutar ama hayatını değiştirir. Şükürler olsun 🙏 Yoluma bakıyorum.