Reagerar på mina mest rasistiska klipp (Med Bilan Osman!)

Reagerar med anit-rasisten Bilan Osman på mina mest rasistiska sketcher i obetalt samarbete med Impande. Swisha 50 kr till 123 900 69 82 så hjälper du min kusins välgörenhetsorganisation Impande att bygga skolor till Sydafrikas fattigaste barn. Har dom bara en lokal, vilket saknas överallt, börjar staten bedriva skola. Kommentera gärna om du tror att rasistiska skämt leder till mer rasism, mindre rasism eller inte påverkar alls? Köp Bilan Osmnans bok Det var bättre förr här: https://www.adlibris.com/se/sok?filte...