Reagerar på mina mest rasistiska klipp (Med Bilan Osman!)
Reagerar med anit-rasisten Bilan Osman på mina mest rasistiska sketcher i obetalt samarbete med Impande. Swisha 50 kr till 123 900 69 82 så hjälper du min kusins välgörenhetsorganisation Impande att bygga skolor till Sydafrikas fattigaste barn. Har dom bara en lokal, vilket saknas överallt, börjar staten bedriva skola. Kommentera gärna om du tror att rasistiska skämt leder till mer rasism, mindre rasism eller inte påverkar alls? Köp Bilan Osmnans bok Det var bättre förr här: https://www.adlibris.com/se/sok?filte...

▶︎
Sveriges dyraste skola

▶︎
Vilken färg är du? (Del 45) Raser

▶︎
Sveriges märkligaste hobbys

▶︎
Parodi på alla Partiledare (Valet 2022)

▶︎
Vilken Gymnasielinje är du?

▶︎
Viktor Klemming: Därför sabbade jag SD:s fest

▶︎
BUSRINGNINGAR Nr: 2 - "Tack för senast"

▶︎
När folk pratar politik #val2022

▶︎
REAGERAR PÅ SVENSKA TIK TOKS! 🇸🇪 | Vidrigaste jag hört!

▶︎
Komikern Viktor Klemming förlorade jobb efter TV4:s granskning

▶︎
Vilken färg är du? (Del 20) GYMMET!

▶︎
Vilken färg är du? (Del 28) Mörda Hitler

▶︎
Hur det är att träffa sin flickväns föräldrar!

▶︎
Vilken färg är du? (Del 19) Inbrott!

▶︎
Torrt jävla bröd 🥴

▶︎
Vilken färg är du? (Del 30) Flyr från Polisen!

▶︎
Vilken färg är du? (Del 42) Semester

▶︎
VM2022 och det är bråk om FOTBOLL #fotboll #qatar

▶︎
REAGERAR PÅ SVENSKA TIK TOKS! 🇸🇪 | Detta är vidrigt!

▶︎
