BREKKIE: Adoptionorsun kuulumiset

Huomenta! Aamiaiseksi tehdään ihanaa chia-suklaavanukasta ja jutellaan mun adoptionorsun kuulumisista. Kiitos, että katsoit! Heitä peukku ylös jos tykkäsit! :) WWF:n joulufilmi:    • #JustLikeUs elephant Christmas advert 2017...   Chia-suklaavanukas 0,5dl chiasiemeniä 3dl maitoa TURVOTA YÖN YLI JÄÄKAAPISSA 3rkl tummaa kaakaojauhetta ripaus kanelia 1 rkl sokeria kourallinen pähkinöitä tai manteleita Sekoita blenderissä vanukkaaksi ja lisää pähkinät päälle. :) FOLLOW ME: INSTAGRAM:   / mmiisas   FACEBOOK: https://www.facebook.com/mmiisas/?ref... TWITTER:   / mmiisas