Viimeinen viikko Espanjassa. Upea puskaparkki Tarifassa, näkymä suoraan Marokkoon!

Puskaparkista puskaparkkiin. Espanjasta ei parkit lopu ja hyvässä seurassa on kiva matkustaa. MadMax kulkee, mutta taas välillä menee limp tilaan. Nyt taka aurinkopaneelit alkoi oikuttelemaan ja ilmeisesti joku kosketushäiriö sielläkin on. Mitähän seuraavaksi. Marokko siintää kuitenkin jo silmissä, kirjaimellisesti. Tarifassa on upea puskaparkki tuulivoimalapuistossa ja hienot näkymät Afrikan suuntaan. Ensi viikolla olisi tarkoitus ylittää Gibralttarinsalmi. Hyppää seikkailuun mukaan kanavalle! #vanlife #spain #espanja #marokko #marocco #whatamadmaxday MadMax-tunnari by: Lergoi 2024 reissublogia voi lukea täältä: https://www.miseva.fi/category/blogi/