Telegraaf-journalist Felix Wilbrink: ’Johannes van Dam heeft zichzelf dood gegeten.’

   / eenpatatjemet   Johannes van Dam heeft zich volgens hem doodgegeten aan teveel restaurantbezoek (teveel zout!). Daarom kookt Wilbrink voornamelijk zelf. Maar de Chinees en heet eten (afrodisiaca!) zijn wel aan 'm besteedt. Fijne vent.