שירת "ווי וואנט משיח נאו" אצל הרבי מליובאויטש
בהתוועדות שנערכה בתאריך כ' מנחם אב תשמ"ב (9 באוגוסט 1982) לכבוד יום השנה לאביו של הרבי - רבי לוי יצחק שניאורסאהן; נכחו ילדי מחנה הקיץ (קעמפ) 'גן ישראל' בניו יורק, לפתע אמר הרבי: 'מכיוון שנמצאים כאן ילדים כדאי שישירו את השיר "ווי וואנט משיח נאו"'. השיר "ווי וואנט משיח נאו" הוא ההמנון של תנועת הנוער "צבאות ה'" שייסד הרבי בשנת תשמ"א , מילות השיר הן באנגלית ותרגומן הוא: "עם ישראל אל דאגה, משיח יבוא עוד השנה. אנחנו רוצים משיח עכשיו, לא רוצים עוד לחכות". מתוך דיסק 90, תוכנית 360. http://jem.co.il

▶︎
מאיר אדלער - א פערזענליכע מעשה | Meir Adler - A personal Story

▶︎
World of Craftsmen - with Melech Zilbershlag: The Shtreimel Machar

▶︎
מרדכי בן דוד & אברהם פריד אצל הרבי מליבאוויטש חב"ד

▶︎
הצדיק רבי יורם אברגל משורר לכבוד השכינה הקדושה אשרי העין ראתהו לפני כ32 שנה אצל משפחת דוד פרץ

▶︎
ניגוני חבד שמחים - הרבי שליטא , הצמח צדק, ווי וואנט משיח נאו, יחי אדוננו

▶︎
"הרבי מלובביץ' ידע את זה לפני כולם": הרב שלום ארוש מסביר למה זה קורה דווקא עכשיו

▶︎
כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו | פאראד לג בעומר תש"נ

▶︎
🔴רעידת אדמה בבית המשפט: סיום עדות נתניהו חושף את המחדל הגדול של הפרקליטות! 🚨 | יעקוב ברדוגו

▶︎
ווי וואנט משיח נאו

▶︎
Niggun "We Want Moshiach Now"

▶︎
הרבי על עסקת חטופים

▶︎
הרבי מליובאוויטש: ניגון 'משיח נאו' הכי ארוך!!

▶︎
ניגון ושמחת בחגך בהתוועדות עם הרבי מליובאוויטש

▶︎
הרב שלמה קרליבך בפסטיבל הכליזמרים תשנ"ד צפת

▶︎
"הם רודפים!" | ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן במתקפה חסרת תקדים

▶︎
מאיר אדלר, חיים פולק ויעקב יודא דסקל - יש בורא עולם! | Meir Adler, Chaim Pollak, Yakov Yeudha Daskal

▶︎
הפעם הראשונה ששרו ''ווי וואנט משיח נאו'' לפני הרבי

▶︎
ניגון אשרינו מה טוב חלקנו בהתוועדות עם הרבי מליובאוויטש

▶︎
