Mi opinión de la VSTROM650 después de 🔥26MIL KILÓMETROS🔥 I 🤔¿Es tan buena como parece?🤔

Subscribe! I'll be very grateful to you all! #Motoblog #vstrom650 #motoviajeros #moto #naturaleza I can finally talk about the Vstrom 650 after 26,000 kilometers and share my experience with the bike! Follow me on my social media:   / anderbiker     / anderbiker