אלי ואלרועי ישראל - מי ישלח ידו לעזרה

אנשים טובים בדרך מגלים דרכם ואני עומד לידם אבל בתוך בור בעיניים צועקות ובבכי שנדם מסתכל לפנים מסתכל לאחור מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה בדמינו הם חברינו ולהם תמיד נעזור בשבילם עד סוף העולם נעבור אך איך נוכל לתמוך כשלא שומעים ואני צורח בלי מילים מי יחזק ויתמוך מי יחזק ויתמוך מי יחזק ויתמוך מי יחזק ויתמוך אם אני בתוך כיתה בתוך חברה בתוך עם מצפה ויודע שיושיטו יד כולם אם אתם רואים אדם בתוך בור ביום שחור תחשבו אולי רק אתם יכולים לעזור מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה מי ישלח ידו לעזרה