Minister van het leger zegt sorry tegen Tweede Kamer
Ank Bijleveld, de minister die over het leger gaat, heeft sorry tegen de Tweede Kamer gezegd. Haar ministerie heeft namelijk niks gezegd over onschuldige mensen die zijn omgekomen door Nederlandse bommen in de oorlog tegen IS, terwijl ze dat wél wisten. De Tweede Kamer is daar boos over. #ankbijleveld #Irak #jeugdjournaal Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal: / jeugdjournaal Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram: / nosjeugdjournaal Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app

▶︎
Debat over Afghanistan: hebben ministers fouten gemaakt?

▶︎
Nederlandse kolonisten op de West Bank | Dit is de Kwestie (EO)

▶︎
Ministers Kaag en Bijleveld stoppen vanwege Afghanistan

▶︎
Waarom zijn mensen boos op Rutte en zijn sms'jes?

▶︎
Het Afghanistan dat je niet kent

▶︎
JANITOR vs THE BIGGEST GUYS IN THE GYM. They Didn’t Expect THAT

▶︎
Zo kun jij in de Tweede Kamer komen

▶︎
Wat doet een politicus in de Tweede Kamer?

▶︎
Zo machtig is Polen

▶︎
JANITOR vs THE BIGGEST GUY IN THE GYM. HE Didn’t Expect THAT

▶︎
India vs Pakistan: de strijd om dit gebied

▶︎
Mark Rutte hoeft niet weg

▶︎
How US Air Force B 52 Pilot Performed an Emergency Takeoff at Full Speed

▶︎
In Franse banlieues barst telkens de bom

▶︎
Hoe zorgen het leger en de politie dat alle NAVO leiders veilig blijven

▶︎
Poetin in de problemen

▶︎
Why Russia is Suddenly Losing in Ukraine

▶︎
Hoe gaat het eraan toe in de Tweede Kamer?

▶︎
Waarom krijgt alles een andere naam?! | LUBACH

▶︎
