Minister van het leger zegt sorry tegen Tweede Kamer

Ank Bijleveld, de minister die over het leger gaat, heeft sorry tegen de Tweede Kamer gezegd. Haar ministerie heeft namelijk niks gezegd over onschuldige mensen die zijn omgekomen door Nederlandse bommen in de oorlog tegen IS, terwijl ze dat wél wisten. De Tweede Kamer is daar boos over. #ankbijleveld #Irak #jeugdjournaal Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app